Brak!

Idag sjönk jag, hela jag blev tom på luft, orken totalt försvann...på bara 5 minuter.

Har länge gått med en begynnande förkylning som vägrar släppa taget.
Mår fysiskt dåligt konstant. (feber, halsont, jobbigt att andas, trött)
Efter en incident på jobbet så orkade jag inte längre, det blev syndast i hela världen om mig!!
Grät mig hemåt vid lunchtid och har sedan dess bearbetat mina tankar, först med hjälp av min mamma som snabbt blev uppringd, sedan av mitt hjärta som orolig kom hemrusande under sin lunch för att kolla läget.
Här måste till ett handlande! Jag måste ta mitt ansvar!
Jag brukar inte bryta ihop, visar sällan känslor offentligt. Nu får det dock vara nog!!!
Ska påbörja detta arbete redan imorgon, har bokat in ett telefonmöte med en kunnig inom området som en början.

Ska förövrigt åxå kissa någon droppe i en burk och åka ner med till hälsocentralen för att konstatera urinvägsinfektion......att jag blir sååå sjuk av detta!
Som mamma sa till hjärtat: " Du jätt ju tvätte skruuvn!!" följt av ett hjärtligt skratt!

Fick present av mamma idag, en super-söt klänning som hon köpt i s-svall igår. Kanske inviger den redan på spelningen på söndag!
Lite ytterligare själslig tröst fick jag nyligen i form av ett varmt bad innehållande ros-blad. De tre bamse-rosorna jag fick av hjärtat i helgen kom till sin rätt då även dom va på depp-fronten nu.
Mina änglar!!
image94




Imorgon kommer min 5-åriga prinsessa till mamma.
Jag har gjort tårtbottnar till tusen i veckan, ska bygga en flera våningar hög rosa prinsess-tårta till min solstråle i helgen!
I söndags var hennes stora dag.
Hon tillbringade den hos sin pappa i år, vi var dit och hälsade på till hans stora glädje......
Tur en del av oss kan bete´sig som vuxna människor!

Här är en bild på stor-tjejen från högtidsdagen, ska lägga ut lite bilder från kommande dagar, vi ska fira hela helgen (måtte jag bli frisk). Ni ska få se barbie-huset med alla tillbehör och såklart en rosa prinsessa mitt i alla presenter och tårta!!
image95
Älskar Dig min sessa!


Nä, nu måste jag kissa....igen.....*suck*

Kommentarer
Postat av: A-L

Å smitta mig hann du oxå med!! Eller kan det ha varit att jag nästan frös ihjäl på fotbollen och att alla här på jobbet är sjuka?! Fast det är bara dig jag har kramats med, hm... Hoppas du blir friskus snart! Hade en mysig pratstundi lördags i alla fall!! KRAAM.

2008-05-22 @ 10:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0