Snooooor

Ååååhhhh, jag har nog varit världens sjukaste!
Inget skämt!
Igår låg jag, både snor och tårar rann, satt på jobbet och mådde pyton men då jag kom hem så däckade jag totalt.
Hostan är jättejobbig och nysningarna är som högtryckssprutor...inga diskreta fnysningar här inte.
Lina med röda mulen.....
Inte fick jag sitta på storsjöteatern med näsan i vädret och vara stolt då min syster ägde scenen heller :(
Istället låg jag febrig hemma och greeeen.

Nu känns allt dock lite bättre.
Har fått bevittna världens sötaste dop-tjej idag, ätit god mat och umgåtts med mysiga människor.
Huvudpersonen i fråga var snäll och glad hela dagen lång trots både vattenkastning och skönsång :)
image51

Jag orkade med hela dagen och tror att jag kommer göra ett försök på jobbet imorgon.
Barnen har kvar sin hosta fortfarande men vi ska även där göra ett försök.
Säger som momma: Drick mycket!!!   *klunk*

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vilken söt liten prick:) Vem är det+ :)

2008-02-24 @ 20:21:55
URL: http://jyees89.blogg.se
Postat av: Jessica

Men gumman då! Du får krya på dig.. Haha ibland känner jag mig som boven i detta. Först jag sedan Crippe och hanna. Och nu är du sjuk. Hmmm

2008-02-24 @ 20:55:57
URL: http://jessicaaaaaa.blogg.se/
Postat av: Therese

Hoppas ni kryar på er....tycker så synd om er!! Många krya på er kramar!!!

2008-02-25 @ 07:54:34
URL: http://ettlivibokstavsform.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0