1:a advent

Sitter nu här med trötta barn. Vilken lång dag!

Vi gick upp tidigt för att åka till Sundsjö k:a där jag skulle medverka.
Barnen satt stilla & snälla i över 3 timmar. Jag är så stolt!!
Efteråt var det fika i församlingsgården. Vilka mysiga människor!!
Fick även träffa en ny trumpetkollega, Jack från Namibia. Hoppas på fortsatt samarbete.
På väg hem pratade jag med fasters gos. Visade sig att han hade stooora planer för sitt nya rum. Blir många kvadratmeter om allt det där ska få plats. :)
Vi åkte sedan till Omma och Anton på fika. Hon lockade upp mig med te-kakor.
Efter det åkte pepparkaksdegen fram här hemma.
Vad skulle bli årets kreation???
Vi bestämde oss för ett tomte-pirat-skepp.
Jättekul och mysigt hade vi i flera timmar!
       

Här är förra årets slotts-borg.


Undra vad vi ska hitta på nästa år???

Nu är det nystädat, nybadat och barnen ligger i sängarna.
Adventsgranen satte vi upp igår och den blev super!! Stjärnor och stakar åkte även de fram. Nu är det bara julgardinerna i köket som ska upp...snart :)

Nu ska jag krypa ner med nån av barnen och kramas lite.
Suss gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0