Påväg mot helg!!

image17
Skönt med fredag...äntligen.
Har denna veckan längtat ovanligt mycket! Inte av den anledningen att någor speciellt ska ske utan mer för att få min tid med barnen. Jag brukar alltid ha en helg precis i början av "min vecka" men denna gången blev det inte så och jag fick dom i söndags. Att det sedan varit mycket för min son på skolan med utvecklingssamtal och skolsköterskebesök samt några små incidenter där jag ifrågasatt hans uppförande och krävt en del åtgärder, gör att vi inte riktigt fått den mys-tiden vi behöver för att hinna bryta de små barriärerna av "vara cool-inte vill krama mamma-svara fult" beteendet. Detta går vi igenom vid varje ankomst innan garden väl sänks efter ett välbehövligt kram-kalas. Världens goaste kille tar ett tag att komma fram till och för en mamma som behöver dessa kramar och rent av kräver dom så får man inte ge sig i första taget. Nu är dock bearbetningen avslutad och kvar finns en mamma och två kramsjuka barn som ska mysa :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Det låter härligt med en kramhelg! Det ska vi oxå ha.

2008-02-08 @ 10:57:23
Postat av: Anonym

Kan inte avslöja här vem hon är, men någon form av chef på Brunkan. Jag kan prova att maila dig namnet. =)

2008-02-08 @ 20:10:22
Postat av: Therese

Njuuuuuuuuuuuut.......:)

2008-02-09 @ 14:52:12
Postat av: A-L

Men vilken fiin bild!

2008-02-12 @ 13:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0