Sjuklingar hemma

Idag är jag hemma med småbröderna bus. Dom rosslar och hostar. Natten var jobbig för dem båda och nu sover Milo ledans jag och Ebbe har lekt lite och nu myser under lurvfilten i soffan. Både Holger och Towa har varit sjuka, Towa redan då hon kom hit förra tisdagen och hon blev tillslut hemma måndag till onsdag från skolan och Holger med. Milo fick besöka läkaren i onsdags och fick ventolin. Ebbe blev först igår lite halvförkyld och är idag riktigt slö. Jag satt inatt med Milo i soffan och Ebbe härjade med pappsen i sängen. Blir en lugn fredagskväll.... :)
Igår åkte jag för att hälsa på mina kollegor och elever som framförde årets musikal "sugar" i Hammarstrand. Hade två otroligt roliga timmar och den hade kunnat få vara minst dubbelt så lång!! Fick en reserverad plats längst fram vid trumpetarna. Känner nu mer än någonsin hur jag saknar jobbet! Vill tillbaka nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0