Utmaning dag 10

Det här hade jag på mig idag



Då vi blev hemma idag hela högen pga förkylning, magont och hosta så ser min utstyrsel inte mycket ut för världen.
Dock har jag som alltid på mig någon av mina mystofflor som min älskade momma gör.
Är nu inne på 3:e paret, sliter ut dom rätt fort, vet inte om jag vågar berätta att de jag fick för en vecka sedan redan gått hål på....

Inatt var vi uppe rätt mycket. Som skönt är så vaknar inte Holger nu då jag tar bls eller ger honom extra insulin och han vill så gärna att jag ska göra det då han blir osäker själv. Vi fortsätter under dagen idag med att ge extra varannan timma så han ska slippa ligga så högt.

Min heshet har övergått i rosselhosta, likaså Holgers och Towas så vi har nog snart hostat ifrån oss.

Kommentarer
Postat av: Magda

ÅÅ dom är så fina! Vill ha!

2010-11-29 @ 22:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0