En dag med mina killar

Idag har jag, Ebbe och Holger varit på motorgården. Vi tog med min pappa och fyrhjulingen.
Älsklingen spenderade dagen med att skaffa en lårsträckning och Towa åkte till stan och shoppade med momma.
Jag somnade igår med en killande känsla i hals och öron, vaknade inatt och kunde knappt svälja. Efter en alvedon så tog jag mig iväg med barnen i alla fall. Holger hade super-kul och blev lerig. Ebbe ville bara ha mat.
Ammar utan amningsnapp nu.
Vi har tagit ut en flaska medicin till och jag vill slippa koka och koka alla nappar snart så vi går båda på behandling nu.

 
Denne man är betydligt mer kontaktbar och surrar på bra.



Försöker greppa saker som storebrors hår eller mammas mun. Favvoleksaken är åxå kul.



Älskar pappa gör han åxå!


Och musik! Så ska det låta och melodifestivalen är riktigt intressanta!



Nu ska jag passa på att vila en sväng då Ebbe har fokus på moster och momma.

Kommentarer
Postat av: Annalena

Snacka om snygg body på första bilden ;-)

2010-05-30 @ 22:52:01
Postat av: Thessan

hihihi...vilken gos

2010-06-03 @ 16:48:02
URL: http://blueeyetea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0