Stolta pappor!


En på 5 och en på 9 kilo..... Ebbe & Elvis alltså!
Det skiljer ett halvår i ålder på dessa bus-kusiner.

Ebbe får så fina kläder. Idag fick han en supersnygg dress av morbror med familj. Farmor och farfar har utökat hans garderob betydligt med massor av fint och Mirran var hit med en jättesöt dress.

Det verkar som om Ebbe har fått en ny klasskompis idag. Väntar med spänning på mer information och hoppas innerligt att allt gick bra.

Ebbe har haft lite ont i magen idag, kinkat en aning och odören är rätt avslöjande.
Jag kämpar vidare med amningen och försöker trigga igång produktionen ytterligare.


Nä, nu ska jag passa på att gå och lägga mig.
Mina gosar ligger och myser i soffan här bredvid, lika lena och fina om kinderna då Fredrik äntligen rakade sig ikväll.
Nu ska här pussas!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0