Plats 236 i kön

Ringde just försäkringskassan för att ordna upp mitt strul och få svar på lite frågor.
Var ca 20 minuters väntetid men då knappade man bara in sitt telefonnummer så ringer dom upp. Smidigt!

Hade lite svårt att få iväg dottern på skolan idag.
Hon hade ont i magen och något i halsen som inte gick att svälja ner. Sen kröp det fram att hon ville ju vara hemma med mig och "lillasyster".
Otrolig tur att barnen fick en mössa var av momma igår som hon stickat.
Så fort jag nämnde den så var hon snabbt på med kläderna för att gå på skolan och visa upp den.

Idag ska jag komma ihåg att ringa fotvårdaren och att skicka in moderskapsintyget.
Ska sätta om en del blommor också om andan faller på.
Prio 1 nu är att sticka klart min skapelse och sy i knapparna vilket inte bör ta mer än en timma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0