På sjukhuset....

Nu ligger vi inlagda...inte för att föda barn utan för att sonen har blivit diagnostiserad med diabetes.
Fruktansvärt tråkigt!
Vi har haft en jättejobbig dag!
Ca 2 veckor kommer vi bli här och chansen att vi kommer få barn under den tiden är stor.
BB ligger på våningen under så det är ju nära men nu vill jag ju bara koncentrera mig på detta och finnas här för Holger.
Endast en förälder får sova över och jag kommer ligga här med honom nu medans jag kan och det är "min vecka" med barnen. Finns en fåtölj att använda på rummet också men den kan jag inte ligga i i detta tillstånd.

Nu har han fått dropp med insulin och vi ska kommande veckor lära oss att hantera detta och justera alla värden med hjälp av insulin så han mår bra.

Vilken vanmakt man känner!!!
Önskar det fanns något man kunde göra för att sudda ut detta!!!




Kommentarer
Postat av: Mia N

Tänker på er! Men mitt i allt får ni trösta er att ni är på rätt ställe.

Kram

2010-03-05 @ 19:10:06
URL: http://www.nogg.se/jemtis
Postat av: Erica

Men vad jobbigt :( . Men som sagt, ni är där ni bör vara. STOR KRAM!

2010-03-05 @ 20:30:18
Postat av: Linda

Massor av kramar o lycka till med allt...



//Linda

2010-03-05 @ 20:56:42
URL: http://lindayngstrom.blogspot.com
Postat av: Annalena

Jag tror att bebisen känner på sig att du inte har tid just nu, så den väntar nog ett tag till. När allt börjar komma under kontroll, sätter det nog igång!

KRAM på er alla!

2010-03-07 @ 18:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0