Vänt skerru fåsi!

Jag har lämnat min stickning i trygga händer.
I alla fall över natten, sen får jag ta över igen då det värsta är gjort.
Nästa kreation ska jag hålla hemlig och se om jag klarar av själv!

Lovat att lägga ut en magbild.
Denna togs idag då vi alltså har 3½ vecka kvar.


Vi har idag varit på bäs-besök.
Knytets kompis har ju redan kommit ut och väntar ivrigt på att få en lekkompis.
Här är underbart vackra "lill-Olle" 13 dagar gammal.



Hon är så söt!!!!!

Annars idag så jag vi tvättat och städat ur bilen.
I alla fall ett steg närmre till byte.

Tji fick jag nu då vi kom hem.
Vår TV gick sönder i fredags. Den bara släcktes ned och får nu ingen ström alls.
Går ju säkert på nån garanti så jag är inte orolig men tänkte i mitt stilla sinne att jag kanske skulle slippa gå och lägga mig själv i några kvällar tills den är fixad, att vi även skulle hinna med sånt som planering av bilbyte, tvättning av bäbiskläder och packning av BB-väska tillsammans.
Nä, nu står källar-TVn på plats, kommer stå och gå tills långt efter jag somnat.
Äh, ongen kommer ju ut ändå men det vore ganska bra att ha samma prioriteringar nu ett tag.
Ja, jag ska i alla fall sova nu!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Oj oj oj.. Vilken tjockis du är;) hihihi:)

2010-02-14 @ 17:37:08
URL: http://johannatjorven.blogg.se/
Postat av: Annalena

Men lill-Olle kan väl inte stackaren behöva heta om det är en flicka ändå ;-)

Håller med Johanna om att du är TJOCK!!! Snart är Lotta lika tjock som du ;-)

2010-02-14 @ 19:40:12
Postat av: Linda

Så vacker du är. Så där fin kände man sig inte själv när man var så nära slutet... Lycka till. Massor av kramar

2010-02-14 @ 20:27:49
URL: http://lindayngstrom.blogspot.com
Postat av: Mia N

Känns avis! Vilken underbar tid du har framför dej... Njut!!

Kramen

2010-02-16 @ 13:23:30
URL: http://www.nogg.se/jemtis
Postat av: Marita

Du e så fin! och jag tror minsann att "lill-Olle" är lik sin mamma....;)

2010-02-22 @ 14:35:25
Postat av: Sara

Men fina Lina! Vad kul att få se hela dig =) Hoppas den sista lilla graviditetstiden går bra och att det inte tar för lång (eller för kort) tid! Kram kram kram!

2010-02-24 @ 21:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0