Dom e stora nu....

Mina älskade små!!
Vinkade precis av dom. Med stora kliv sprang dom runt här och packade badkläder och diskuterade.
Dom fick med sig precis allt dom behövde och gick gladeligen hemifrån mot badet.
Tänkte hämta dom så dom inte går hem i mörkret men än är det ljust så dom fick gå dit.

Då dom kom hem efter skolan idag så gjorde dom eget fika och stökade undan. Otroligt roligt att se deras samarbete och höra dom kompromissa.

Anledningen till mitt slöa sätt denna dag är en hemsk förkylning.
Kände igår att det blev värre och värre. Trodde jag verkligen jag skulle klara mig då alla runt omkring varit sjuka.
Inatt var jag upp oräkneliga gånger, inte enbart för att jag måste pinka vilket brukar vara det vanliga. Nu följde även snytning och tandborstning till följd av täppan.
Det är nu inte enbart näsan som rinner utan även ögonen....konstant.

Var till barnmorskan imorse och allt såg bra ut men efter en snabb visit med avlämning av noter på skolan så åkte jag hem till soffan. Här blir jag liggandes ikväll med som det verkar. Ska jag orka jobba tom v 8 så är det nog att se till att ta hand om sig.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja men det är klart att du måste ta hand om dig själv..

Annars så får jag väl komma och ta hand om dig:)



Krya på dig tjejen

kramar

2010-02-04 @ 16:51:50
URL: http://johannatjorven.blogg.se/
Postat av: ilona

krya på dej nu så du är fräsch till bebben ska ut, för det är ju lite jobb oxå..

kram

2010-02-05 @ 13:39:08
Postat av: Miriam.Falkensson

Heej



Lina Det här var värdens bästa blogg jag någon sin sett!!! mvh Mirre!! Love Ya



OBS!!! Och det menar jag :) =)



PS: Jag vill ha rihanna med unseiful nån ting jag vet inte hur det stavas?? men den vill jag sjunga på torsdag den 12/2 2010 SNÄLLA DEN ÄR BRA!! PLEAS!!!

2010-02-05 @ 20:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0