31

Har idag blivit firad på min 31:a födelsedag.
Blivit otroligt bortskämd, fikat och ätit gott.
Det började redan imorse.
Blev väckt med sång och fika på säng. Egenhändigt tillagad räksmörgås, bakelse och varm choklad.
Fick öppna presenter och lösa melodikrysset.
Rätt som det var stod en gammal klasskompis i dörren, sen kom min syster.
Vi fikade och surrade. Fick denna fina skål, badanka samt tvålar av syster.


Härliga grannen kom med en jättefin blombukett och fikade med oss.


Har svarat på grattis-sms och facebook-inlägg hela dagen.
Klippte hjärtat mitt på dagen för det var verkligen dax.
Jag har ju inte meddelat att jag själv var och klippte mig i måndags. Blev otroligt nöjd!!!

Mamma, pappa, morbror och mormor kom på eftermiddagen. Vi fikade och spelade kort.
Fick så fina blommor och presenter av dom med.


Pengar, en extern hårddisk och en fin väska till min lilla rosa kvällskompis:


Vi åt middag och mina älsklingar ringde, har äntligen kommit hem från sin fjällfärd.
Saknar dom så inni bängen!!!!!!
Holger hade gömt en present till mig på sitt rum. Skulle blivit en julklapp men jag fick den nu istället.
Han har tovat denna otroligt fina grytlapp!!!

Så skönt att få höra deras röster igen!!

På kvällningen kom älsklingens syster med dotter. Hon hade gjort världens finaste grattis-kort till mig!!
En spännande stund med lotter blev det också men ska reklamera dom för det blev ingen utdelning :)


Fick en blombuktt medskickad från svärföräldrarna som kommer och fikar en annan dag.


Har haft världens bästa födelsedag och hjärtat har verkligen fixat och ordnat med allt!!
Vilken underbar dag!!!

Igår var vi in och gjorde stan. Var på ultraljud och fick vikten på knytet uppskattad till 3400 g.
Allt såg bra ut.
Vi fixade en skötväska och lite småkläder och annat. Köpte ramar och fotoalbum så nu sorteras det kort för fulla muggar. En storhandling hann vi också med. Jag utnyttjade mina erbjudanden från bodyshop så nu har jag krämer igen.

Nu har vi glatts åt OS-medaljerna och spänningen. Sängen väntar!!


Just ja, fick en film av min bror.
Holger gillar ju Nordman och bror skulle spela på samma ställe som han ikväll.
Jag medger....jag är inget fan...men kul att han ville spela in till Holger, även fast det var 1½ månad sedan han fyllde år. Hoppas han blir glad :)



Kommentarer
Postat av: Uppdragmamma

Hallå där!

Grattis i efterskott =)



Såg att du nu har likadan dator OCH sleve som mej härmapa :-D Visst e de smidigt! Tror lilla rosa ska få följa med matte till GBG när det är dags.

2010-02-23 @ 10:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0