Utmaning dag 30

Ett sista ögonblick

Tänker såklart på min älskade morfar då jag ser denna rubrik.
Den otroligt jobbiga tiden för snart 2 år sedan då han gick bort.
Skrev då om just den natten och tiden efter så det finns att läsa på februari 2009.
Han finns fortfarande med i allt vi gör. I mina tankar och handlingar. Minnet av honom fortfarande lika starkt i både doft och röst. Hans varma händer och skäggiga kinder. Fina, fina morfar!
Vi har här hemma på en byrå ett kort på honom, en minnessten och ett ljus vi brukar tända.
En enorm saknad finns fortfarande och kommer över mig ofta.
Sista ögonblicket med honom är en väldigt stark händelse i mitt liv som jag aldrig kommer glömma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0