Hemma igen

Vi fick åka hem i eftermiddag.
Efter ultraljud och mera blodprover så konstaterade dom att en annan sorts antibiotika skulle åtgärda mina problem. Får verkligen hoppas det.

Vi har fått massor av bra hjälp med amningen nu och kör på med amningsnapp. Har idag lyckats ge honom 5 eller 6 gånger! Jag gråter inte under tiden och skriker inte heller.....det ni! :)

Idag begravdes moffa Stig. Fruktansvärt tråkigt att jag inte kunde vara med!
Fredrik åkte hem imorse för att delta i kyrkan och mamma kom in till mig. Hon hade med sig en jättefin ros.
Kunde istället ligga och titta på den och minnas.
Den supergulliga sköterskan som hjälpte mig med amningen fick sedan rosen då hon gick av sitt skift.



Ebbe var snygg inför resan hem i gamm-ommastickade mössa och kofta och vantar från Evelina.



Får nu hoppas att han inte blir så dålig i magen av min medicin och att den hjälper mot allt.

Kommentarer
Postat av: Moa

Håller verkligen alla tummar på att ni frisknar till nu och blir pigga o krya SNART! Tänker ofta, ofta, ofta på er! Paketet är snart på väg, bara jag tar mig ner till Åsarna... "Vi bor på landet..." Men det kommer till veckan! KRAM på er!

2010-04-10 @ 08:57:47
Postat av: sandra

Men alltså, ni har inte haft det lätt! Vi håller tummarna att det blir bättre nu! Amningsnapp funkar bra tycker jag, gör inte så ont och man får närheten som är så mysig! Visst vore det skönast att slippa, men vi får hoppas att man klarar det utan snart... Lucas har hade bara gått upp 10g på en vecka, så nu intensivsmmar vi, och jag hade nog inte klarat det utan nappen.

Hoppas du slipper besöka sjukhuset mer nu!!

Kramar från oss.

2010-04-10 @ 18:05:46
URL: http://snorpans.webblogg.se/
Postat av: Sara

Hoppas allt blir bra nu och att det inte kommer nya tråkiga överraskningar. Massa kramar!

2010-04-11 @ 21:32:03
Postat av: erika

Håller tummarna för er nu !! Va gullig du ör som gav henner rosen =) Det vet jag att hon verkligen uppskattade =) KRAM

2010-04-13 @ 09:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0