Resultat

Holger vann en danstävling samt fick 3:e pris i utklädnad.
Towa hade väldigt roligt och hann med att äta mycket popcorn.
Badkaret blev helt svart/lila efter rengöringen som tog ca en halvtimma.

2 nöjda och utpumpade älsklingar ligger nu och sover gott.

Har glömt lägga in denna bilden:

Snacka om glad hon blev över den tröjan!!
Hon längtar tills hon får ha den på sig och sover än så länge i den på nätterna.

Vad otroligt praktiskt det är att ha vänner/släkt med olika storlekar på barnen.
Det byts kläd-påsar hit och dit och dom blir superglada!
Det blev även jag över en stor påse mamma-kläder som jag fick idag. Ska ta och gå igenom den nu!!


Kommentarer
Postat av: Annalena

Och sedan är det bara att skicka vidare ;-)

Inte mammakläderna dock, för jag skulle nog drunkna i dina kläder ;-) Och nu vet jag att du inte tog illa upp när jag skrev så, haha! :-)

Puss på dig!

2009-10-24 @ 02:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0