Bullfest bullfest.....

Ååååh!
Efter en låååång arbetsdag kom man hem. Barnen var badade, middagen stod på spisen och det doftade nybakta bullar lång väg!
Jag sa till vännen att han nog skulle fixa att baka bullarna till sitt kalas själv...jag menar...han satte ju mig på jäsning!
Inte nog med en bänk full med bullar, även en talllrik med "runda" chokladbollar stod i kylen. Barnen hade varit så snälla att bistå med hjälp.
Under själva baket så hade Fredrik satt på hög musik.....efter påpekande från barnen att vi aldrig spelar hårdrock här hemma. Han tänkte att en Metallica-skiva skulle bli bra, vrider upp volymen, varpå Towa utbrister:
"Ska vi verkligen lyssna på det här??"
Håller med mitt gos.
Man kan lyssna på bra musik istället.

Nu är jag nybadad, ny-äten och magen full av sprattel och ett par kanelbullar.
Ska sussa....*gäsp*

Kommentarer
Postat av: Jessica

hälsa din karl att ja tycker metallica är bra grejer:) Vi kanske syns imorgon hos tomas?

2009-10-06 @ 11:42:36
URL: http://jessicalejonhearth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0