Snaaaaart!!

Efter strul och strul och enbart strul och skilda åsikter denna vecka så löser sig allt snart.
Vi har fått rucka på planer och planerat om till viss del.
Detta visar enbart enligt min åsikt på en sak.
Är man trevlig, pratar och diskuterar utan att avbryta mitt i så kommer man någonstans.
Är man däremot avig, otrevlig, ironisk och stressad så ser man inte lösningar.

Allt går att lösa!
Tänk possitivt!
Det ska jag bli bättre på!

Igår var jag iväg på en rolig "Ladies night".
Modevisning, make-up-show och en "liten" överraskning stod på schemat bl.a.
Många bra utställare fanns på plats och jag passade på att inhandla krämer och surdegsbröd.
Då jag i detta tillstånd har en stor tendens till att bli väldigt trött på slutet så stod jag inte ut så länge.
Bland årets modeller fanns även min svärmor samt svägerska.
Båda otroligt vackra i allt dom visade upp under kvällen.
Så stollt!
Knytet kommer få världens finaste farmor och faster!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0