Hemma igen

Då var man hemma igen.
Vi har haft en mysig helg i Åre.
Älsklingen ville överraska svärföräldrarna och svägerska med familj som skulle dit.
Han bokade in oss men vi har inget sagt till dom innan.
Fanns 1000 saker som skulle kunnat gå fel och avslöjat vår plan men det gick rätt ok ändå.
Dom blev överraskade och glada i alla fall.

Jag badade massor första dagen. Kände mig slö och trött i kroppen men rätt så pigg ändå.
Sen kom min förkylning.
Helt sanslöst däckad blev jag! Idag kunde jag efter en alvedon sitta i en solstol och titta på alla då dom badade.
Skönt att få komma hem och snora fritt.
Har feber, ont i kroppen och halsen, otroligt snorig och trött.
Ska kurera mig tills imorgon och se om det inte kan bli bättre lite snabbt. Har inte tiiiid att vara sjuk nu!

Här är lite bilder från helgen.

             


Kommentarer
Postat av: Annalena

Var ni alltså där förra helgen? För inte såg jag dig, varken igår eller idag!

Hade ni varit där denna helg, skulle ni ha hört Mattias i vattenrutschkanan ;-)

Tråkigt att du blev sjuk bara, men det var väl för att du slappnade av och njöt kanske.

KRAM

2009-11-22 @ 13:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0