Stugägare Towa 6 år

Idag kom mitt lilla 6års-hjärta hem till mammsen.
Storebror har lyckats hålla tyst om överraskningen i över 1 månad.
När dom kom hit så var hela släkten samlad och stugan stod nymålad och tillfixat på plats.
Häcken runt hela gården hade vi även lyckats sätta klart.

God mat och gott sällskap gjorde kvällen otroligt lyckad.
Towa blev otroligt glad och sa att det var den bästa födelsedagen hon någonsin haft...på typ 6 år :)

Först lite bilder på själva stug-transporten hit.
         

Och slutligen lite bilder på själva avslöjandet.
          

Nu ska vi sussa för att orka med morgondagen.

Kommentarer
Postat av: A-L

Ni har väl lämnat ett LIITET hål i häcken för grannarnas skull väl?! de som inte behöver så stort hål att komma igenom :-)

2009-05-23 @ 13:39:41
Postat av: Lotta

Åh va skoj! Vilken överraskning för Towa. Då kanske vi får komma dit och leka i sommar. Kram Lotta

2009-05-23 @ 14:50:22
Postat av: Sara

Underbart! Vilken present. Kanske bara är lilla T på dagis som kan bräcka Towa, hon fick ju åka till Thailand på 5-årsdagen. Att farmor fyllde 60 år i samma veva var bara en bisak i hennes värld!

2009-05-25 @ 00:11:16
Postat av: Maja

Gud vilken mysig lekstuga! Måste få komma och kolla på den så jag får lite ideer tills jag ska göra om siljes lekstuga :)

2009-05-27 @ 11:58:19
Postat av: Maja

Åh vilken superfin lekstuga! Måste få komma och kolla på den så man får lite inspiration tills jag ska göra om siljes lilla lekstuga! :)

2009-05-27 @ 12:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0