Härlig helg

Så var då helgen förbi-flugen i en rasande fart.
I lördags så var det marknad på byn.
Vi tillbringade hela dagen där.
Barnen hade superkul!
     

På kvällen åt vi hos mamma och pappa.
Otroligt gott!
Barnen hade så roligt och ville sova över där så jag och älsklingen cyklade senare ner på dansen.
Vi lyckades få en skit-kul kväll med massa dans och skratt.

Vilken lyckad helg!
Det har hänt så mycket och vi  har ändå fått så mycket gjort.

Måste få bjuda på en bild till.
Man kan jaga varandra på ängen rätt länge men tillslut blir man kramsjuk och måste bäras tillbaka.


Nu måste jag packa iordning inför min fullspeckade vecka.
Ska även se över all medicin till sonen vars pollen-allergi startat på allvar idag.
Han tyckte det var väldigt skönt då han kommit in och duschat av sig ikväll.
 Filtret vi har i värmepumpen gör luften så otroligt mycket bättre.
Önskar man kunde göra mer!

Kommentarer
Postat av: Jessica S

pollen allergi är inge kul att ha ,ja är glad att mina tebletter oftast hjälper.Vi var förbi hos dig (tillsmans med mamma) Men ni var på markanaden så vi missade er,fin lekstuga tova hade:)

2009-05-26 @ 13:06:38
URL: http://jessicalejonhearth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0