Om man vill va sig själv för en stund....



Var på återträff med grundskoleklassen förra helgen.
Superkul dag/kväll men massor av roliga minnen.
Mina sötisar och jag försökte.....se.......Ja, ingen aning, men bilden blev kul.

Jag tog det rätt lugnt och kvällen blev tidig men vi hann med många skratt och danssteg.



Här följer några bilder av projektet på baksidan.
   
Det har nu nått sitt slut och gissa om vi är nöjda!!!
Jag har världens bästa svärfar!!
På bilderna syns inte grillplatsen samt framsidan av huset där en ny grusgång har lagts.

Nu ska vi inhandla nya möbelgrupper till soldäcket.
De vita köpte pappa för 50:- på auktion då vi skulle måla huset och behövde sittplatser till alla frivilliga arbetare under mat- & fika-pauser.

Fönstren ska målas, vi tänkte starta med det....nyss. Nu regnar det bara.
Hoppas på lite uppehåll nästa vecka.

För övrigt så rullar livet på.
Så skönt med semester!
Marknad i Hammarstrand i fredags och marknad i Strömsund i Lördags.

Här fick gumman rida lite på Hammarn bland husen.

Idag var vi på Olgas och fikade och sedan åkte vi direkt till morbror på middag och fika. Mmmmmm!!

Nä, nu ska vi lägga oss och planera in sommarens resa.
Barnen ska få ha riktigt roligt!!


Syns det på bilden att dottern agerat frisör på sig själv?? :)

Kommentarer
Postat av: Moa

Rida bland husen, vad är väl det mot en tur i skogen upp i buan? KOM HIIIIT! :)

2009-07-13 @ 17:48:08
URL: http://familjenboije.blogg.se/
Postat av: jessica S

haha:) fick du mitt sms i helgen om 1 agusti på lördagen där?

2009-07-14 @ 14:24:23
URL: http://jessicalejonhearth.blogg.se/
Postat av: erika

hahahaha sjukt bra bild på oss =) humor påriktigt.

BRA de blev på baksidan !! Kommer å utnyttjar den med er nåt framöver. PUSS

2009-07-18 @ 00:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0