Jul-Nyår

En liten uppdatering.

Julen började med halsont. Trodde ett tag jag hade fått en halsböld.
Det var dock övergående och framåt helgen mådde jag bättre.
Julafton firades i Höglunda, en otroligt mysig dag/kväll.
Saknade mina små något enormt men de hade så roligt så inte en tanke på mamsen förekom.
Barnen kom till oss på annandagskvällen och vi firade ytterligare en lill-julafton med en lugn kväll hemma.
Tidigare på dagen hade vi varit in till stan och inhandlat en ny tv för julklappspengar. Efter installation av denna och en brakmiddag så gjorde vi mys, satte oss i soffan och hade julklappsutdelning.
Barnen hade fortfarande inte fått juklapparna från oss, svärföräldrar, svägerska med familj samt lite annat smått och gott.
Vi var ju tvungna att spela lite mera wii och testa tv:n. Allt fungerade och vi är så nöjda och glada.
Sedan följde några dagar av mys, slöhet, besök och fortsatt julfirande. Vi hann med ett till besök i stan för att lämna tillbaka lite kablar vi ej behövde, köpte lite kläder, skridskor, pjäxor, skor, nyårsmat och en kamera.
Vår var jättedålig så det har inte blivit många kort tagna på sista tiden.

Men nu följer ett litet album från de senaste dagarna:


   
Alla utom jag testade isen.

     
Ivra och Inka blir bara större och större.



 
På Nyårsafton så grann-grillade vi.

 
Sedan åkte hattarna på......

 
Jag och Towis hade matchande kjolar på oss och hon även en liten keps.

  
Vi firade kvällen med våra gos-grannar.

 
Holger med och utan hatt, innan och efter 8 år.

 
Towa inväntar 12-slaget.

  
2009 SKÅL!


   
010101 föddes denne lille krabat. Paket överlämnades vid 12-slaget.
Grattis mammas nu store kille.
Du är mitt allt!!


Saknar nu mina små något fruktansvärt!!!!!!!!!!
Hur ska jag klara denna vecka????

Nästa helg blir det födelsedagsdisco i källaren.
Men i övrigt bara jag och barnen.
Ska bli riktigt skönt med en sådan helg!!!
LÄNGTAR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0