Lite nostalgi?

Sitter på jobbet.
Sovit 3½ timma inatt men är ändå inte sådär helt utkörd.
Fryser som attan men tror det beror mer på temperaturen här på jobbet, inte konstigt så många blir sjuka här!!
Tittade på en rätt så rolig film inatt. Meet Bill hette den.
Innan dess testade jag Wii fit....roligt och jobbigt var det. Den tycker jag ska sänka mitt BMI...konstigt :)
Det kryper i kroppen, både av kylan, torrhet och rastlöshet. Avgiftningen går rätt bra.
Jag var på akupunktur i fredags för första gången. Rätt intressant.
Fick även 5 st guldstift i örat på olika ställen som skulle sitta drygt en vecka. Har 4 st kvar, svårt att låta bli att pilla.
Det värsta har nu lagt sig inbillar jag mig, nu gäller det bara att hålla viljan kvar!!
Tänk possitivt!!
Att det ska vara så onödigt gott och lugnande med snus.
Nipprig till 1000 är vi hemma nu, men inte så arga längre.
Det går ju bra bara man vill, tror jag har bestämmt mig denna gången faktisk. Men det är lätt att börja igen....får införa något straff. Ska hålla oss ifrån "semester-snusen" denna sommar så går det nog :)

Har hittat lite bilder som jag tänkte dela med mig av.
Hullerombuller i en salig blandning kommer dom.

                             

Kommentarer
Postat av: Sara

Härliga bilder... och minnen! Själv tycker jag att det känns overkligt att titta på Liam-bilder som är mer än ett halvår gamla så jag kan tänka mig hur det känns att se dina skruttar alldeles nyfödda! Kram på dig och lycka till med avsnusandet. Kraam!

2009-01-06 @ 23:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0