Långkörare.....


Såhär långt har älsklingens bil rullat nu, vi såg det ikväll då vi var påväg hemåt.

Fasters goklimp är här, underbart!
Men då jag sa åt han att äta upp maten idag så tyckte han att jag var "sur som en spik".
Även så gjorde jag illa hans blod då jag kramade honom......


I övrigt så älskar jag tulpaner!! Denna skönhet står sig fortfarande efter en vecka.



Holgers födelsedagsdisco var mycket lyckat.
17 barn kom och dansade, lekte och hade roligt med oss.

Över 100 ballonger blåste vi upp och öste ner i källaren.
Discolampor och cool musik, snacks och saft, sen behövdes inte mer.
Allt gick jättebra!!





Nu ska jag mysa ner mig i soffan med älskling, dotter och fasters gos. Holger has left the building en dag tidigare.

G'natt!!

Kommentarer
Postat av: Marie H

Apropå tulpaner, så vill jag bara säga att jag längtar till alla hjärtans dag! =D

2009-01-16 @ 11:58:09
URL: http://mariehelena.blogg.se/
Postat av: Johanna

födelsedagsdisco.. vad roligt det lät=) sånt vill jag också ha=)

hoppas att allt är bra med dig..

kramen

2009-01-16 @ 12:22:03
URL: http://johanntjorven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0