En snabbis

Hinner med en liten snabb uppdatering.
Sitter med hårfärg fulla huvet i 20 minuter till.
Hann helt enkelt inte med att klippa mig själv innan jul.
Men jag hann klippa Elliot, bror, pappa & Fredrik på rad i lördags.
Får bli en liten annan ton i håret för min del.

Sista julföreställningen gick av stapeln igår.
Kan aldrig skryta nog av de små!! Finns många blivande talanger bland dessa barn.
Fick ett jättefint blomsterarangemang av dom.

Idag var jag, mamma & barnen till stan.
Strosade, tittade & handlade en del.
Mamma handlade klappar och jag handlade en massa kläder till barnen.
Ska se om jag kan få ta kort så ni får se.
Holger fick nya skor, en skinnjacka & ett tungt bälte....snacka om nöjd!!
Towas kläder gick mer i glitter, rött och mys.
Efter flera månaders tjat så fick dom äntligen sova över hos momma och moffa inatt.
Tycker egentligen det är rätt jobbigt själv, då jag äntligen får ha dom så ska dom sova där....
Men det är det nog bara jag som tycker å andra sidan. :)
Jag ska förbereda det sista och ta och vila upp mig efter dagen i staden istället.

Imorgon blir det full rulle igen.

Hinner jag inte skriva något imorgon så...

GOD JUL på er alla!!

Kommentarer
Postat av: Annalena

God Jul på dig också vännen!!

PYSS och KRAAAM

2009-12-22 @ 22:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0