Det har blitt vitt!

Åh vad skönt med snö igen!! Det märks nu vad man har saknat vintern!
Har inte tid att skriva så mycket för jag har en sjuk tjej att bädda om.
Vaknade med jätte-ont i halsen och nu mår hon illa.
Var tydligen många som ringts in sjuka på skolan idag.
Väntar på att min pappsen har donat klart ute i skogen så han ska få mysa med henne, då hinner jag med luciaträningen idag. Vi får helt enkelt se hur hon blir min fröken för nu ser hon inte alls pigg ut. Blir det värre så stannar jag hemma!


Det har blivit jul i våra fönster!!
I alla fall så mycket jul det nånsin varit här sedan jag flyttade hit....tycker lixom om svart och vitt jag.
Nu har vi lyxat till det med lite rött och en massa tomtar.

Vardagsrummet:


Köket:
 

Och i sovrumsfönstret sitter min gos-nalle och Fredriks "farsdags-present" och myser vid staken :)


Nu skiner solen!!!!!

Underbart!!!



Får inte glömma att ringa in och ändra ultraljudstiden snart!!!
Inte heller ringa till sopbilsgubben.....han rammade ner min volvo igår!!
Den stod så fint parkerad nedanför slänten han åkte utför.......
Lyktglas och kofångare fick sitt.
Stackars min bil!! :(

Nu ska jag läsa saga och kramas!!

Kommentarer
Postat av: Annalena

Stackars bilen! Och just det, stackars Towa ;-) Inte kul när liten är sjuk! Hoppas ni andra klarar er i alla fall.

KRAAM

2009-12-01 @ 10:15:53
Postat av: Momma

Stackars mommas lilla vän! hoppas du snart blir frisk så du kan hjälpa mej pynta till jul.

Kram



PS va fint ni har gjort det!

2009-12-01 @ 14:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0