Uppdatering

Nu var det ett tag sedan jag skrev.

Har sysslat med lite av varje under den tiden.

Lov-veckan var mysig.
Jag hann med att jobba undan, putsa fönster och umgås.
Spenderade lite längre tid än vanligt i sängen och kände att det behövdes.

Farsdag och 2 födelsedagar har vi firat.
Pappa blev ett år yngre och lillasyster blev myndig!!
 

Nu går det inte stoppa någon av dem i sina handlingar!!
Bara att acceptera....
:)

Valparna växer så det knakar.
En mindre har det blivit, Ittna har flyttat på byn och bytt namn till Ester.
Ivra och Inka (f.d. Inger) kommer bra överens och blir bara sötare och sötare.
Ska lägga in en ny bild på dessa illbattingar såfort jag hinner.

Livet leker mer än vanligt hemma hos oss, barnen mår prima och vi med.
Fick dock montera ner sonens nya höga säng då han trodde sig sova bättre i en vanlig....men icke!
Blir till att maka ihop sig i dubbelsängen.

Älskade moffa har äntligen fått komma närmre oss. Nu bor han fått boende på byn, ett super-fint rum som han trivs i.
Vi kan hälsa på honom varje dag om vi vill.....och det har vi gjort :)
Trots trötthet och diverse krämpor så håller han modet och humorn uppe.
Känns så bra att få ha honom i vår närhet!!

Julen börjar närma sig och vi har redan bakat lusse-bullar.
Nästa helg barnen kommer så ska vi konstruera ett pepparkakshus. De vi hittills fått till har blivit mer eller mindre bra men det är alltid lika roligt.
Julklapparna har börjat inhandlats och planeras. Vi funderar fortfarande över ev. julkort men det är lika motigt varje år. I fjol skickade vi inte ett enda, kanske ska ta mig i kragen i år. ..........
Känns sisådär med julen i år. Barnen kommer spendera julafton hos sin pappa. Jag ska se till att komma iväg på dans på juldagen (som jag lovat så länge). Bandet jag slutade spela med har jag fortfarande ej hört i sin nya konstalation.
Har via Charlotte Perrellis blogg hittat en del juliga recept som jag tappert ska prova.
Får väl tröstäta mig igenom julhelgen.


Kommentarer
Postat av: A-L

Själv jobbar jag kvällen på julafton! Det har jag förberett mig på sedan juni ungefär, men kan inte garantera att jag inte kommer att gråta på jobbet ;-)

Ses snart hoppas jag!

KRAAM

2008-11-17 @ 15:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0