Undersökning

Snott av Jessica

Lust att svara på lite frågor om mig?

1. Vem är du?
2. Är vi kompisar?
3. Hur och när träffades vi?
4. Tycker du om mej?
5. Skulle du kunna krama mig?
6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det.
7. Beskriv mig med ett enda ord!
8. Vad var ditt första intryck av mig?
 9. Är du fortfarande av samma åsikt?
10. Vad påminner dig om mig?
11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?
12. Hur bra känner du mig?
13. När sågs vi senast?
14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig?

Kommentarer
Postat av: Ena

1. Vem är du?

Ena, din svägerska.



2. Är vi kompisar?

Absolut



3. Hur och när träffades vi?

När Erik tog lilla nervösa jaget till Stugun första gången. Det var en varm sommardag, du och svärmor satt på första parkett då vi körde in på gården. Vi tog senare en tur med husbåten. Mmmmmmysigt....



4. Tycker du om mej?

Så himla mycket!!!



5. Skulle du kunna krama mig?

Om och om och om igen....



6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det.

Mysan - då du e så fruktansvärt go och mysig.



7. Beskriv mig med ett enda ord!

Älskvärd



8. Vad var ditt första intryck av mig?

Det allra första intrycket fick jag via telefon - babblig. Då jag pratade med Erik i telefon och du var i närheten så var det ett väldans tjatter i bakgrunden. Då tänkte jag, vilken babblig syster hahaha ;)

När jag väl fick träffa dig så blev det riktiga första intrycket - varm.



9. Är du fortfarande av samma åsikt?

Babblig - inte alls

Varm - som solen



10. Vad påminner dig om mig?

Det första jag kommer på är "Handens fem fingrar". Du sjöng den på kvällen första gången vi träffades. Så vackert! Snyft...



11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?

All världens lycka!



12. Hur bra känner du mig?

Inte tillräckligt...men vi har hela livet på oss. :)



13. När sågs vi senast?

När jag och Erik sov hos er sist.



14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig?

Om jag hade haft en blogg så...

2008-11-17 @ 20:29:49
Postat av: Evelina

1. Vem är du?

2. Är vi kompisar?

3. Hur och när träffades vi?

4. Tycker du om mej?

5. Skulle du kunna krama mig?

6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det.

7. Beskriv mig med ett enda ord!

8. Vad var ditt första intryck av mig?

9. Är du fortfarande av samma åsikt?

10. Vad påminner dig om mig?

11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?

12. Hur bra känner du mig?

13. När sågs vi senast?

14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig?

2008-11-18 @ 16:00:18
URL: http://evelinaingridamalia.blogg.se/
Postat av: Johanna

1. Vem är du? Johanna heter jag:)

2. Är vi kompisar? Ja det är vi.. :)

3. Hur och när träffades vi? Oj.. Det kommer jag faktiskt inte ihåg..

4. Tycker du om mej? Ja det gör jag:)

5. Skulle du kunna krama mig? Ja men självklart=)

6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det. Oj.. Jag är inge bra på smeknamn.. Linis kanske.. Det är ju enkelt;)

7. Beskriv mig med ett enda ord! Glad

8. Vad var ditt första intryck av mig? Snäll

9. Är du fortfarande av samma åsikt? Jajjemän

10. Vad påminner dig om mig? Jag måste fundera:s

11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara? En stor kram=)

12. Hur bra känner du mig? Ganska bra tror jag

13. När sågs vi senast? På ica förra veckan=)

14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig? Ja det är mycket möjligt

2008-11-18 @ 16:31:16
URL: http://johannatjorven.blogg.se/
Postat av: Anonym

1. Vem är du?

En av dina första vänner som du kommer ihåg!

2. Är vi kompisar?

Tycker vi är mer än så, även om det går allt för länge emellan träffarna!

3. Hur och när träffades vi?

Vem kommer ihåg när man är så liten?

4. Tycker du om mej?

Klent ord för att beskriva mina känslor för dig.

5. Skulle du kunna krama mig?

Nej, inte för närvarande, för vi är fem mil ifrån varandra.

6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det.

Flinet! Varför? Det bara är så!

7. Beskriv mig med ett enda ord!

Kan inte!

8. Vad var ditt första intryck av mig?

Ja du, vem vet?

9. Är du fortfarande av samma åsikt?

Borde väl vara det, eftersom vi fortfarande är vänner.

10. Vad påminner dig om mig?

Det mesta av min uppväxt faktiskt!

11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?

Mer av min tid!

12. Hur bra känner du mig?

På många plan: Bra (tror jag) Men annars: Tyvärr inte tillräckligt, vilket jag tycker är tråkigt! Vi missar allt för mycket av varandra!

13. När sågs vi senast?

Förra helgen!

14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig?

Är väl så illa tvungen!

2008-11-18 @ 17:31:31
Postat av: Mamma Jessica

1. Vem är du? Jessica

2. Är vi kompisar? Ja jag vet inte rikigt hur man ska definera det, men jobbarkompisar åtminstonde

3. Hur och när träffades vi? Det minns jag faktiskt inte

4. Tycker du om mej? Ja det är klart, du är ju Lina, och man kan inget annat än att tycka om dig =)

5. Skulle du kunna krama mig? JA =)

6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det. Shillevippen, varför vet jag inte, tänker på dig när han säger det i nils karlsson pyssling

7. Beskriv mig med ett enda ord! Svårt, men för att vara ett så Mycket glad

8. Vad var ditt första intryck av mig? Ingen aning:P

9. Är du fortfarande av samma åsikt? Det tror jag inte

10. Vad påminner dig om mig? ja som sagt, chillevippen:P

11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara? haha, du skulle få en bättre bil av mig med =)

12. Hur bra känner du mig? Inte så värst bra tror jag

13. När sågs vi senast? På jobbet häromdagne

14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig? Du har ju redan svarat hos mig=)

2008-11-19 @ 00:18:25
URL: http://jyees89.blogg.se/
Postat av: Sara

1. Vem är du? Sara

2. Är vi kompisar? Absolut

3. Hur och när träffades vi? Hansåkersskolans klassrum 1991

4. Tycker du om mej? Ja

5. Skulle du kunna krama mig? Självklart

6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det. Jag tycker ju inte om smeknamn så jag tänker inte utsätta dig för det.

7. Beskriv mig med ett enda ord! Livfull!

8. Vad var ditt första intryck av mig? Rolig och orädd (bland det första jag hörde dig, högt och tydligt, berätta var när skolbussen "starta på sjuan"!)

9. Är du fortfarande av samma åsikt? Ja, plus massa andra bra sidor

10. Vad påminner dig om mig? Våra fina sånger vi skrev på hemkunskapen =)

11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara? Det får du bestämma isåfall!

12. Hur bra känner du mig? Hyfsat

13. När sågs vi senast? Förra helgen på dop

14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig? Ja, så nu är det bara att gå in och svara!

2008-11-21 @ 20:09:23
Postat av: Therese

1. Vem är du?

Hustomten....=)

2. Är vi kompisar?

Det anser jag att vi är!!

3. Hur och när träffades vi?

Genom jobbet, men minns inte hur och när.

4. Tycker du om mej?

Hur kan man inte tycka om lilla dig...=)

5. Skulle du kunna krama mig?

Absolut och det utan att skämmas...haha!!

6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det.

Sprallfia!! Tror inte det behöver förklaras.

7. Beskriv mig med ett enda ord!

Glädjespridare.

8. Vad var ditt första intryck av mig?

Det var nog inte ett specifikt men en levnadsglad glädjespridande sprallfia!!

9. Är du fortfarande av samma åsikt?

Japp!!

10. Vad påminner dig om mig?

Musik över lag påminner om dig!

11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?

Kan jag inte skriva här...:S

12. Hur bra känner du mig?

Inte så väl som jag kanske skulle vilja....

13. När sågs vi senast?

Igår måndag på jobbet.

14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig?

Varför inte...=)



2008-11-26 @ 15:35:34
URL: http://ettlivibokstavsform.blogg.se/
Postat av: Eelajn

1. Vem är du? Elin, din lillasyster :)

2. Är vi kompisar? Absolut!

3. Hur och när träffades vi? Ja skulle tro att ja fick se ditt nylle mitt framför ögonen på BB.

4. Tycker du om mej? Klart ja gör..fast ibland kan vi ha våra stunder :P

5. Skulle du kunna krama mig? Varje gång vi träffas och skiljs :)

6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det. Fuckface....det är din tur att bli kallad det nu ;)

7. Beskriv mig med ett enda ord! Bäst!

8. Vad var ditt första intryck av mig? Ja du...ingen aning. Men skulle tro att ja tyckte mkt om dej när ja va liten, eftersom du tog mkt hand om mej :)

9. Är du fortfarande av samma åsikt? Ja du tar lika mkt hand om mej nu ;D

10. Vad påminner dig om mig? Hmm, det är mkt! men en av sakerna är louise hoffsten!

11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara? EN BIL!!! som är nog cool och hållbar för dej ;)

12. Hur bra känner du mig? Jag känner dej mkt väl :)

13. När sågs vi senast? 30/11 2008, nån stanns runt 3 tiden tror ja :P

14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig? Hehe min blogg är nu mera borta :P

2008-12-01 @ 13:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0