Listar mig väl jag med då....

För 5 år sedan..
Hade jag precis fått världens finaste dotter, var nyss hemkommen till familjen, make och son på 2½ år.

För 3 år sedan..
Var jag påväg att flytta, mådde riktigt, riktigt dåligt. Hittade en lägenhet dit jag flyttade med barnen och påbörjade betänketiden inför skilsmässa.

För 1 år sedan.. 
Hade jag precis åter-träffat min ungdomskärlek och evige partner, inlett ett nytt förhållande där fjärilarna i magen härskade.

För 3 månader sen..
Inledde jag mitt trettionde levnadsår. På nytt blivit sambo med mitt allt och planerade för en underbar sommar.

Igår..  
Jobbade jag på båda mina jobb, bjöd på grillat till middag, planerade byggande av altan och umgicks med gulle-farfar och svärfar.

Idag..
Ska jag åter jobba, sedan till stan för att shoppa och samtala.

Imorgon..
Kommer åter mina älskade ongar till mammsen och styr-far. Vi ska kalasa på 5-års-tårta och leka.

Om 1 år.. 
Har jag förverkligat en del av mina livs-planer, har hela underbart varma sommaren ledigt med barnen, packar husvagnen inför semestern och tillbringar kvällarna i mitt nya växthus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0