Häcken full!

Oj, vad mitt liv blev jäktigt!!
Kul, det händer lite nya saker, äntligen, men vad det snurrar i bollen.....

Satt igår kväll och spelade till seeeent, efter en heldag med orkester bestående av barn i massor så kändes det skönt att få skapa lite eget gung :)
Ser fram emot detta kommande samarbete, känns jättekul!!
Nu är det bara att hålla tungan rätt i mun och koncentrera sig, öva och bli duglig :)
Ikväll ska vårt team på jobbet iväg på after work, ska bli jättekul och spännande med lite tävlingar men ser mest fram emot gemenskapen. Natten ska jag spendera hos min lillasyster för att imorgon åter jobba och invänta barnen som kommer på kvällen.
På fredag åker vi till Åre, ska bada och mysa på hotellet tillsammans alla 4. Mitt hjärta har bokat in oss och jag ser verkligen fram emot barnens miner då vi ska packa, varför vi packar, då vi anländer, då dom hoppar i vattnet, då rutchkanan ska skrikas i, då kvällen kommer med mys på rummet......åh vad härligt!!
Lördagen kommer bestå av släktmiddag hos min morbror som fyllt år, garanterat god mat och vin. Ska ta tillvara tillfället med två grymma basister i släkten och få lite stalltips då vi är där.
På söndagen MÅSTE jag UT! Blev inget igår, inget ikväll, inget imorgon eller även fredag, får klämma in på lördagen annars kommer detta gå åt pipan! Jag som varit såååå duktig!

Har i övrigt fått ett litet bakslag på framtidsfronten i mitt liv och jobbar nu på att fixa till det, jag vill så gärna förnya lite ytterligare......men det går emot mig......jaja, kanske blir av i alla fall.....

Jag saknar min Tea......

Kommentarer
Postat av: Marie H

Hihi! Kommer du ihåg mina pip i vattenrutschbanan i Åre? *asg*

2008-05-07 @ 11:37:50
URL: http://mariehelena.blogg.se
Postat av: Terese

Ta du och skicka in det där du har i en mapp i en låda i källaren skaru se att framtiden blir annorlunda... :D

2008-05-07 @ 16:21:59
URL: http://tessiz.net
Postat av: Sara

Vi var i Åre på sista april och min födelsedag (hrrm) utan Liam. Fullt schema med mys, mat, vin, bad och bastu. Plus en helt desorienterad promenad i Åre by. Ha det bäst i helgen!

2008-05-07 @ 19:57:33
Postat av: Erika

Låter som om det är vår i min Linas liv. Glad! Jag är i Sverige fre-tis, kanske du kan squeeza in ett telefonsamtal!? puss&kram

2008-05-08 @ 19:28:46
Postat av: Therese

Miss ya at work!!

2008-05-08 @ 21:04:10
URL: http://ettlivibokstavsform.blogg.se
Postat av: Thessan

Gumman...inte här?!! Nu får vi ses snart.. Miss U

2008-05-12 @ 10:12:23
URL: http://blueeyetea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0