Min vän :)

Idag har hon kommit med sin Mr E!!
Vi ska luncha idag på grillen och umgås ordentligt imorgon kväll.
Äntligen!!!



Igår hade vi en riktig mys-kväll med våra underbara ny-gamla grannar, vilka otroligt fina barn....och föräldrar med för den delen! :)
Hoppas på fler sånna kvällar!
Tusen tack!

Ikväll måste jag lämna över mina bäsar :(
Känns inte alls roligt!
Dom ska vara hos sin pappa nu i 2 veckor, kommer tillbaka lagom till vår semester och då ska vi tillbringa 2 veckor med bara mys i husvagnen!!
Får se till att ha fullt upp nästkommande veckor hela tiden så man slipper tänka.....

Kommentarer
Postat av: Eelajn

Vi kul :D får man komma över och äta me er imorgon då? :) ring ikväll ;)

2008-07-10 @ 14:40:32
URL: http://eelajn.blogg.se/
Postat av: Lotta

Ja visst var det mysigt! Tänk va härligt att ha så nära till er. Rätt vad det är så kanske vi aldrig flyttar in i vår lägenhet utan bara stannar här och myser,haha. Ni får faktiskt så lov att hälsa på oss i stan sen också trots att jag vet att du är en upptagen person. Kram

2008-07-10 @ 22:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0