Hahaaaa!

Vänd på detta ni!


Fredag....*pust*
Äntligen helg snart!
Min gos-moster var till oss igår kväll med MASSOR av jordgubbar! Mumma!
Ikväll blir det samkväm hos mammsen och pappsen och imorgon återträff med min gamla gymnasieklass....10 år!
Ska bli riktigt roligt att få träffa alla igen!
Söndagen kommer bestå av mys och glädje!
Vad ska ni göra?

Åh vad jag saknar mina bäsar!!
En vecka till hos sin pappa men sen kommer dom.
Jag har bara denna dag + nästa vecka att jobba men sen blir det semester!!!
Hela 2 veckor kommer spenderas i husvagnen med mina 3 hjärtan.
Ska bli underbart mysigt!

Här busar dom med morfar.

Och pluppen äter glass-strut!

Lägger även upp en bild från ett regnigt Rhapsody in rock.




Trevlig helg på er alla vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0