Åter på jobbet....

Fick återgå till jobbet redan igår kväll p.g.a. personalbrist.
Känns ärligt talat rätt så skönt att få sitta innomhus idag, värmen har varit enorm!
Eller försöker jag bara intala mig det....nog skulle jag gärna ligga i blöt med en öl i handen lika gärna......

Barnen är redan hemma med hjärtat och packar inför helgen.
Det mesta gjorde vi klart igår kväll men det är en del som ska göras klart....+ lite städning som jag lämnade hjärtat med.


Snart bär det av till Sollefteå, ska bli otroligt mysigt detta!
Goda vänner, god mat och gott dricka på en camping...kan det bli fel? :)

Kommentarer
Postat av: A-L

Men OJOJOJ!!! Det blir MÅÅNGA chaufförsbyten det! Vågar ni er verkligen på en så lång resa redan ;-)

Skall ni inte börja med Mårdsjön typ?!

Hoppas ni får en trevlig resa!

Puss på er

2008-07-04 @ 22:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0