Smörgåstårta



image38


Ikväll ska jag och hjärtat ge oss på ett litet konststycke!
Vi ska baka en smörgåstårta.
Ska ta en bild på den imorgon och be er om ett betyg.
image40
Har idag varit på skolan och haft min musikundervisning.
Det var som alltid riktigt roligt!
Se dessa små fingrar försöka greppa om en (för dom) väldigt bred gitarrhals.
Försöka få små myrfylda rumpor att sitta någorlunda stilla.....
Den bästa känslan med detta jobb är ändå möjligheten att få ge dom en halvtimmas glädje genom musiken och skapandet. Hoppas på en fortsättning!
 image39

Kommentarer
Postat av: Thessan

Hihi..lycka till med bakandet och knådandet.
Blir säkert riktigt mumma.
Spännande att se resultatet :)

2008-02-19 @ 15:28:35
URL: http://blueeyetea.blogg.se
Postat av: Marre

Grattis på fööödelsedagen :)

2008-02-20 @ 17:03:01
Postat av: jessica

grattis=)

2008-02-22 @ 09:43:35
Postat av: Evelina

men ge miiig!! Fy fan avd jag ääälskar smörgåstårta.. love.. Grattis i efterskott babe.. jag är en sjukling därför grattar jag sent!

2008-03-03 @ 13:01:19
URL: http://evelinaingridamalia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0