Oroligheter..

Om man träffar en människa som har hög samtalsvolym så höjer man naturligt rösten själv.
Om man träffar en människa som verkar försynt så sänker man omedvetet garden.
Om man träffar en människa som låter stressad så blir man automatiskt mera aktiv själv.
Om man träffar en människa som låter ledsen så undrar man varför och visar medlidande. 
Om man träffar en människa som är glad så blir man glad själv.
Om man träffar en människa som verkar osäker så försöker man uppmuntra den personen till bättre självkänsla.
Om någon i ens närhet inte mår bra så blir man orolig!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Mkt sant mkt sant!

2008-02-01 @ 11:23:56
URL: http://jyees89.blogg.se
Postat av: A-L

Du menar så oroliga som vi är för dig just nu vännen?!
KRAMAR i massor för att du skall stå ut med allt du verkar gå igenom just nu!

2008-02-01 @ 12:55:53
Postat av: Marie G

Känner stark sympati och medkänsla, men det vet du säkert redan. Puss =) *kramar om*

2008-02-01 @ 21:09:21
URL: http://mariehelena.blogg.se
Postat av: Lina

Näää :) Mig behöver ni inte vara oroliga för!! Visst har alla det kämpigt ibland men jag försöker tänka att allt är relativt, man har det fruktansvärt bra....oförskämt bra :)
Är så tacksam och stolt över alla mina vänner och min familj. Ni gör livet värt att leva :)

2008-02-02 @ 12:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0