Måndag morgon.

Efter en underbar helg sitter jag nu på jobbet igen.
Full av energi och livsglädje!
Har fått kramas i massor, festat, umgåtts med familj och vänner, ätit mammas goda mat och både haft och varit barnvakt.
Fredagskvällen fick en helt annant utgång än planerat. Vi åt god middag hos mamma & pappa med allihopa varpå barnen sedan ville sova där. Holger sa med glädjen lysande ur ögonen: Jag VILL att ni ska åka på fest och ha roligt, jag kan hjälpa momma att städa. Så vi åkte ner på byn vid 9-tiden och äntrade festen där dansen var i full gång redan. Efter ett par glas vin så var även vi uppe och stussade friskt.
Väl hemma vid 1-tiden sjönk vi ner i ett hett bad....vilket inte var så possitivt för mig med mitt alltmera påverkade sinne......jag mådde inte så bra efter det.
Älsklingen hade väldigt roligt åt detta....eller....han har det fortfarande :)
Kvällen blev trots detta otroligt lyckad och jag känner mig supernöjd och stolt över detta!
Morgonen började på bästa tänkbara sätt. Utvilade tu som tillbringade tidiga morgontimmar i sängen och hämtade därefter barnen för att åka in till stan och handla, äta lunch och gå på bio. Mamma bjöd åter på mat då vi kom hem och vi fick även sällskap av momma och moffa. Så roligt!
Fasters go-pojke följde med oss hem och vi badade, spelade tv-spel och åt godis tills alla 3 barnen somnade sött, totalt utmattade.
Söndagen gick i sakta mak, vi bakade, städade, fikade och tittade på film. Framåt kvällen så tog mamma och pappa med sig alla barnen upp till sig och jag fick tid att frisera min älskling, ta en dusch och sedan tog vi en promenad upp till mina föräldrar för att återigen inta en middag.
Mums!!
Då kvällen kom fick vi skjuts av pappa hem, badade och la barnen. Filmen vi såg sedan var super tyckte jag, jag somnade i alla fall inte ;)

Kommentarer
Postat av: Therese

=) låter som en underbar helg, synd bara att vi missade varandra på festen men eftersom vi skulle till Tomas farmor på lördagen så var det nog lika bra kanske att vi inte stannade, hihi (självdiciplin kallas det ).
Fast ni skulle iaf behöva byta baklampa på eran bil, på passagerarsidan..=) kram och puss!!

2008-02-18 @ 20:18:34
URL: http://ettlivibokstavsform.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0