Hunger....

Igår åt jag så mycket middag så jag ärligt talat höll på att spricka!!
Fisk och ärtor i massor. 
Var så hungrig så jag lastade på en full tallrik i hopp om att mättnadskänslan skulle infinna sig....och det gjorde den....på 2 timmar kunde jag knappt röra mig trots att jag bara fick i mig hälften.
Har jag äntligen lyckats förminska min magsäck så som jag önskat? YES!
Nu är jag dock hungrig igen, vill inte vara det, det är jobbigt!
Tror jag ska försöka mig på en sallad idag till lunch och mindre till middag, man vill ju kunna röra på sig om kvällarna!
Låg som en död sill i soffan hela kvällen igår, förflyttade mig till badet och därefter till sängen.
Vilket sällskap man var!! Sorgligt! Lovar bättring ikväll mitt hjärta!

Vi såg på första delen av kungamordet igår....FY!!! Jag blir såååå arg! Det var ingen bra kombination efter dokumentären om barn med cancer.
Vilken otroligt lyckat lottad människa man är!!!
Det finns de som har det så fruktansvärt jobbigt, trauman livet igenom. Och här sitter man och klagar över lite magsjuka och snor.........*skäms*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0