En timma kvar på jobbet.....

Ska så snabbt som möjlig se till att ta mig hem, Towa och jag ska handla på vägen hem men min stor-kille ska få gå hem själv efter fritids och sitter nog i soffan framför tv:n med ett paket russin och väntar på oss då vi kommer hem som han brukar.
Vi ska ha en ordentlig myskväll.
Tror det blir egentillverkad pizza till middag idag.
Towa har krävt morötter, gurka & dipp till kvällen.
Jag längtar efter att få sjunka ner i ett hett bad med mitt hjärta & ett glas vin.
Att få sitta i soffan och kramas och bara känna lugn och ro.
Känna total tilltro och lycka över något som är mitt & några som jag älskar!
Om vädret tillåter så ska vi tillbringa morgondagen utomhus med allt vad det innebär, fiske, grillkorv och varm mjölkchoklad.
Åh vad jag fruktansvärt, helt, totalt, avgudar min familj!!!!
Jag älskar er så inni bängen!!!!!


Kommentarer
Postat av: Therese

Njuuuuuuuuuuut!!!!!!

2008-02-29 @ 19:41:16
URL: http://ettlivibokstavsform.blogg.se
Postat av: Sara

Låter härligt!

2008-02-29 @ 22:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0