Snott en lista...

från Erika


Jag och min partner

Vad heter ni? Lina & Fredrik
Hur träffades ni? Lääänge sedan nu. Då vi var små.
Hur länge har ni varit tillsammans? Vilken omgång då? Senaste: drygt 1½ år
Är ni förlovade? Ja 20/7-08
Bor ni ihop? Ja
Har ni barn? Ja, har har fått mina 2 på köpet.
Har båda körkort? Ja
Kommer du ihåg er första kyss? Absolut! På Jimmys födelsedagskalas! Vi lekte "snurra flaskan".
Vem sa "Jag älskar dig" först? Inte den blekaste......denna senaste omgången var det han.
Vem är äldst? Han
Vilka stjärntecken är ni? Fisk & våg.
Vem fyller först på året? Jag
Vem är längst? Han
Vem sjunger bäst? Vi är ju grymma på singstar båda två.
Håller ni i handen på stan? nja
Kände ni varann innan ni blev ihop? Japp
Vad har ni gemensamt? Inte mycket faktiskt, skulle vara vår kärlek till varandra.
Blev du kär i första ögonkastet? Näää
Har ni någon speciell låt? One more try.
Har ni stora framtidsplaner? Absolut!!
Har ni gråtit i varandras armar? Jajamensan
Har ni varit utomlands tillsammans? Nej
Vilket är ert bästa minne? Oj....finns ju så många!!
Vem lagar bäst mat? Jaaaa....få se...tror han e på god väg.....
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Myser i soffan.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Nä, jag e dålig på det, ska bättra mig!!
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? 4,5 km
Blir du lätt svartsjuk? Nej
Ringer eller SMS:ar ni mest? sms:ar
Brukar nån av er prata i sömnen? Ja, det har hänt, men inte är det ofta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0