Skön kväll !

Hoppet har så sakta smugit sig på.
Efter en välbehövlig tur med pappas vovvsar
image77
i kvälls-solen så ligger laxen på grillen, riset kokar och kvällen stundar med mitt favvo-program "Barnmorskorna".
Känner hur viljan och orken kommer tillbaka så smått.
Har mått riktigt, riktigt dåligt på sista tiden, vilket är något jag sällan delar med mig av men riktigt så här aggressiv och dyster är inte ens jag vanligtvis. Hålla lågan uppe har varit fruktansvärt jobbigt, likaså god min.
Vill inte skriva mer ingående här om sådant....vill bara säga att jag är glad att jag har mina vänner, att ni är guld värda.

Lite smått redigerande av mitt liv så är jag nöjd.
Ska jag ta steget?

Jag är glad över en sak till....
Ska bli fruktansvärt roligt!!
Tack mitt hjärta!
image78

Kommentarer
Postat av: Evelina

Men gumman.. Du ska inte va lessen.. livet leker och det är vår :) Idag ska vi äta raggmunkar! bara det får ju en att skratta.. Puss

2008-04-24 @ 09:56:20
URL: http://evelinaingridamalia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0